Lad ikke en utæt rotortætning i din Tesla-motor forårsage dyre skader! Alle biler med Teslas “Large Drive Unit” (tidligere “570A”-motoren) har den fatale fejl, at kølevæske lækker (biler anført nedenfor).
Dette problem med lækkende kølevæske vil kortslutte statoren (feltviklinger), gribe og ruste rotoren og selvfølgelig ødelægge elektronikken i inverteren fuldstændigt.
Så efter at have genopbygget HUNDREDE af disse Tesla Large Drive Units (LDU’er), har vi udviklet “fix all” for alle LDU’erne.
ALLE DISSE MOTORER SKAL DENNE MODIFIKATION. Plus, denne COOLANT DELETE modifikation er fuldstændig reversibel, hvis du beslutter dig for at gøre det.
Vores “COOLANT DELETE Tesla Large Drive Unit” vil tillade Tesla LDU at fungere med følgende parametre:
1) Slet kølevæske til rotor- Dette er, hvad Tesla tilbyder, som er det laveste niveau af “fix”. Den rotor bliver faktisk varm nok i midten til at misfarve metallet, så jeg er ikke sikker på, at dette ville være min anbefaling, men den løser de forfærdelige fejltilstande fra en utæt rotorforsegling.
2) Rotor kølet med olie- Ja, mens resten af komponenterne køles med samme G48 eller andre kølemidler, kan rotoren specifikt køles med Dextron VI eller 212B gearkasseolie. Brug af oliekølingsmetode vil kræve yderligere dele mod ekstra omkostninger (oliepumpe fra Tesla Model 3/Y, kølemiddeltank, radiator og slanger og fittings)
som vil give følgende fordele:
en. Faktisk køling af rotoren!
b. Når rotortætningen lækker (og den vil til sidst lække), er Dextron VI eller 212B godartet i forhold til LDU. Det vil ikke ødelægge statoren, det vil ikke gribe og ruste rotoren, og det vil ikke kortslutte inverteren.
c. Ingen fatale fiaskoer!!! Hvis alle Dextron VI eller 212B lækket ud, ville du bare have en “DELETE kølevæske”-motor!
Tilkøb montering. Kan købes i shoppen.
BEMÆRK DETTE ER PREORDER. DER KOMMER 25 STK HJEM.
LEVERING/MONTERING SIDST FEBRUAR MÅNED
Availability: 24
Reviews
There are no reviews yet.